dijous, 5 d’octubre del 2017

Com mirem!

Aquí penjaré les fotografies que faré aquest curs a la matèria d'Audiovisuals. Comencem!

Les professores d'audiovisuals ens han demanat que creéssim 4 col·leccions amb fotografies fetes dins el recinte de l'Institut Celestí Bellera. Les meves col·leccions han estat:

  • NaturaHe escollit fer aquesta col·lecció perquè simplement m'agrada fotografiar la natura i també per ensenyar els diferents tipus de plantes que pots trobar-te dins l'institut.

  • GeometriaAquesta col·lecció va sortir d'imprevist, perquè en realitat només estava fent fotos de les coses que em cridaven més l'atenció, i al després en veure-les, les hi vaig veure una similitud, totes tenien elements amb formes geomètriques.

  • Art de l'institutAquesta col·lecció consisteix en fotografies d'elements o pintures decoratives que vaig trobar per l'institut. Vaig decidir fer-la perquè volia fotografiar els treballs d'altra gent que em semblaven interessants.

  • Paisatge urbà: Vaig voler mostrar com vivim les persones, que és el que ens sembla normal trobar-nos pel carrer, i així va néixer la meva 4a col·lecció.

Aquestes han sigut les meves col·leccions. Espero que us hagin agradat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada